fredag 4 juni 2010

Nätverk

Kontakt

Jag provade under en löptur i stockholm olika öppningar till att ta kontakt med medmänniskor.
Ett litet smakprov:
  1. vilsen
    fungerar utmärkt alla jag frågade vägen stannade var possitiva tom joggare som sprang åt motsatt håll tog sig verkligen tid
  2. possitiv kommentarer
    fungerade inte alls tex sa jag åt en tjej vilken fin hund du har hon ryckte till sig hunden och stack från den "fula gubben" , en kille som joggade förbi sa jag till : "underbart vackert att springa här" han tittade på mig som jag kom från en annan planet.
  3. Gemensamt intresse
    fungerar utmärkt tex jag joggade i kapp en man och frågade om tipps till bra löprundor vi pratade i 10 min.

min slutsats är att det handlar om att våga gå förbi min rädsla och prova !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar