torsdag 14 januari 2010

Möte med den viktigaste personen i mitt liv mig själv

Snart är det dax för en vecka primalterapi min kropp vet vad som komma ska.
Jag känner det bubblar i mig av att ännu en gång få förmånen att möta medmänniskor som har modet att titta på sig själv.Det är härligt att se förvandlingen när livet börjar komma tillbaka i ögonen, i hållningen dom har mött den viktigaste personen i sitt liv sig själv. Då förstår jag varför jag valt att arbeta med det jag gör. Alla äkta känslor, alla accepterade känslor all kärlek.
Det är tufft att växa, det gör ont att växa men jag vill aldrig tilbaka jag kan det inte ens och det känns så bra.
jag ser fram emot en vecka med modiga människor med ärliga människor som tar ansvar för sig själv och jag vet att det dom säger är inte för att göra mig glad utan kommer från deras behov,längtan.
Jag har tur redan nu, att bara få förmånen att "arbeta" med det jag gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar